Men jag har samma trasor på

Lite pluggskrivande nu, matteprovet imorse gick faktiskt oväntat bra. Nu gäller det att lägga på ett kol med idrotten. Haha, förresten, komiskt. Jag ska jobba med idrott på datorn, och så sätter jag på mig idrottskläder som att det vore sjukt ansträngande i & med detta ämne... Men det råkar faktiskt vara så att idrott är sista lektionen på onsdagar, och då är dete onödigt att byta om.
Sedan har jag ju fotbollträning ikväll, så jag byter om från ena träningsoutfiten till den andra, HÄRLIGT

Ska fixa lite intressanta inlägg till senare, för jag lär vara busy från&med nu.
Ha så fint, imorgon är det torsdag, dvs nästan fredag, dvs nästan helg! Woho! :D


Kommentarer
Postat av: M aa ria

sv: låter bra du, gör så ;)

2011-01-19 @ 17:25:02
URL: http://elakaclownen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0