Halvslutna ögon

Kvällen igår blev lugn & trevlig. Träffade vänner vid tolv, sedan myste med Frida & en kompis i hennes säng med Sex and the City, innan jag pallrade mig hem vid halvtre. Mötte även Oliver och hans polare och pratade med dem några minuter medan de skottade snö, haha. Det var helt sjukt igår, inte en enda bild kunde jag ta, och jag som skulle fota fyrverkerier! Väret var katastrofalt, det snöade ca 3dm bara igårkväll, värsta snöstormen och alldeles dimmigt... Men middagen var ju inomhus & det var supertrevligt. Sov inte jätelänge idag, men man är ju seg & trött alltnog.

Ska lite senare träffa Frida & Mickis för att gå på bio. Det är lagom jobbigt för mig just nu, haha! Min lillebror har ägnat 1halvtimma åt att binda fast mina händer, fötter & mitt huvud i en filt så jag inte skulle kunna se något. Jag var lite för trött och gjorde inget motstånd överhuvudtaget, kunde bara ligga & skratta åt en två år, ja alltså han är stor, yngre kille som inte hade något bättre för sig år 2011... :D

Snålt med uppdatering idag, live with it. Tror de flesta känner sig aningen bakis eller sega idag va? (-;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0