Efterskolan-pass

Sicket toppenhumör jag är på nu! Underbart!
Direkt efter en elt vanlig & trevlig dag i skolan hoppade jag av några stationer tidigare från bussen för att gå till gymmet. Där blev det löpband med rikigt tuffa intervaller, och sedan jobbade jag mest överkropp med mitt träningsprogram. En del ben ligger med också, men fokus är armar & bål.
Nu är jag sådär slutkörd (idrott sista lektionen också) på ett riktigt härligt sätt, och man känner att det ända som hjälper är att fylla på med ny energi via maten. Därför ska det nu bli underbart att gå ner nyduschad i mysdressen och äta ugnspannkaka, MUMS.

Sedan har man laddad upp med massa energi, och man känner sig lagom pigg hela kvällen!
Så härligt, undra på att man älskar träning?
Slänger in minst 1 inlägg till efter maten, ska iväg ikväll också, men jag borde hinna... Vet att jag uppdaterat lite dåligt i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0