Det sitter i ryggmärgen

Blev en kortare träningspass på Friskis idag, ca 1knapp timme. Började med att vara med på ett pass eftersom de alltid börjar med konditionsdel, på så sätt blev jag lagom uppvärmd. Sedan fortsatte jag med mitt eget styrkeprogram & nu efter ett par gånger har jag lärt mig ordentligt & kan lägga på vikter eller repetitioner på övningar jag till en början mest prövade på för att få in själva lyftet i kroppen också. Så nu kan jag börja med ordinarie vikter + reptitioner. Det känns riktigt kul, och bra! Om ett par veckor kan jag komma igång med löpning ordentligt igen och då har jag det ultimata träningsprogrammet som passar mig. Toppen!


Kommentarer
Postat av: nora

detta gillar vi!

2011-01-21 @ 13:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0