Boxercise

Jisses vad jag är seeeeeg. Seg som kola som jag brukar säga, så det blir väl det utttrycket igen då.

Igår körde vi boxercise på träningen, och pommesfrites vad jobbigt det var! Snacka om att musklerna fick sig en ordentlig omgång! & jag som hade kört hårt me överkroppen på måndagen... Men jag tycker ju det är skoj med styrketräning. Dock blev jag lite besviken på själva boxningen, jag som tycker det är superkul! Vi fick lära oss grundpositionen och hur man slår, inte ens krokar, uppercuts eller sparkar. Herregud, till & med jag hade kunnat instruera den lilla boxningskursen. Det roliga är också att boxningtränare aldrig blir nöjda? Hur hårt man än kör är det alltid för lågt. Men vi i laget jobbade på & peppade varandra i allifall, och det kändes härligt efteråt! Menmen, det var en hel del riktigt tuffa övningar, och jag skulle verkligen rekommendera att testa boxercise för er som gillar att slita ut musklerna rejält. Det var liksom cirkelfys typ, med olika stationer och olika övningar på varje, med 1minuts tid. Saknade också intevallerna, såfort man var klar med en station, skulle vi sätta igång på nästa...?

Jaja, idag är jag gal1 seg som sagt, sen dag i skolan också. Men det blir middag & jag har just gjort lite på plugget. Sen är det inneträning idag igen, fotboll idag hoppas jag då! :P

Får se om det blir tid för mer updates, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0