Älska söndagar!

Söndag förmiddag. Jag älskar dem, faktiskt!
Börjar som oftast med lite xtra drag i sängen efter man har vaknat, och man läser lite längre. Sedan gör man sig i ordning lite småslarvigt. Slappar & ar det lugnt, inget i rasande tempo precis... 

& nu sitter jag här, småplockar i mitt rum. Spotify med Oskar Linnros & Daniel Adams Ray är på, lite lagommusik sådär. Helt underbart. Snart åker dammsugaren med dammtrasa in i rummet. När jag är klar ska jag absolut gå ut på promenad i det soliga vädret. Härligt! 
Sedan ska jag bege att träffa Cecilia hoppas jag. Länge sen med den tjejen.

Får se hur mycket uppdateringar det blir idag.
Träning ikväll förresten, wie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0