8januari

Precis klar med min lättlunch!
Har varit & tränat länge nu. Först imorse hade jag tänkt att åka & titta på en cup som några i laget spelar, men så hade jag inget sätt att ta mig dit på. Men sedan när jag redan var på gymmet undrade ändå Josefin om jag ville följa med, men då hade jag redan kommit igång med träningen, och jag har alltid svårt att ändra mina planer... Är så otroligt strikt eller vad man ska säga, och det ska jag försöka att inte vara!

Skönt att köra ordentligt på gymmet i allifall, hela kroppen noga genomgången och på slutet blev det tufft!
Innan jag nu duschar måste jag stretcha ordentligt också.

I eftermiddag blir det mest att slappa & sedan ikväll blir det istället troligen mys i snön med Josefin, Tvillingarna, Frida & Fanny, får se vilka som kommer.
Funderar på att börja med ett arbete om idrott i skolan som vi ska lämna in 31januari, det är kul att hålla på med! Eller så lägger jag mig i soffan & läser några kapitel i en fotobok...?

Vi hörs senare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0