50-årsfest

Jaa, efter en lång eftermiddag med fotboll, har jag mest varit hemma & bara chillat bäver. Var rätts lut och mådde illa när jag kom hem, usch...
Har fixat lite smått också, som ett kort, dekorationer, bäddat om sängen, sjungit & ätit. Har laddat kameran med bilder vad gäller det kreativa, så jag kommer lägga upp lite tips inom kort! 
Ikväll, snart alltså, ska nämligen familjen på 50-årsfest hos en underbar familjevän. Det ska faktiskt bli trevligt, och dessutom ska jag sjunga har jag blivit tillbedd. Jag har precis bestämt mig vad klädseln blir (beige fransklänning med svarta tight & svart kofta) så jag ska gå & göra mig i ordning nu.

Senare ska jag eventuellt träffa lite polers & mysa. Får se vad som händer, jag är i allifall nöjd med dagen.
Vi hörs av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0