Vårlängtan!

Hemma från en iskall skoldag. Jag brukar inte klaga så mycket på kyla, försöker istället uthärda. Men nu börjar jag faktiskt tröttna. När tänkte metrarna med snö försvinna & termometern visa +grader igen?
Jag längtar till riktig svensk vår, men tunna jackor, converse, vårsol, fågekvitter & grusiga gator...
 
Istället har jag bäddat in mig i mjukisar & halsduk inomhus, och tofflorna som alltis är med. Ska strax ta itu med lite matteplugg, är nästan taggad. Förhoppningsvis blir det träning ikväll, känner att jag nog kommer klara av det.
Ska också planera helgen, dvs försöka få ihop ett sammankopplat samtal med bästavännerna!
Vad har ni för er en vanlig sketen tisdag i februari?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0