Live long

Hemma från skolan, och känner mig trött med glad som vanligt! 
bara därför hade jag tänkt att ta det lugna puckar fram till träningen ikväll, bara äta middag med familjen, greja med lite bilder osv. Tycker det låter som några bra idéer!

Försov mig 20minuter imorse (jag lovar, jag försover mig aldrig!) och faktiskt så betyder den tiden rätt mcyket när man börjar redan klockan8. Menmen, det gick i allifall jättebra, och jag blev inte sen!
Jag har dessutom tagit mig friheten att skippa plugg idag. Visst, det r rätt lugnt med det nu, men vi har prov i tyska imorgon, jag har knappt läst på, och jag lämnar ändå böckerna i skolan! Med flit. Jag känner att eftersom jag kan reglerna, så är det bara följa dem när man skriver och göra sitt bästa. Fick ju dessutom kolla igenom allt på lektionen idag. De andra proven vi har haft i språk har jag gjort samma sak, och ändå lyckats få nästan fullpott. Jag hoppas på det igen då!

Fixar in lite inlägg under kvällen, SEE YA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0