Tillängnat Maria

Det är helt galet vad jag älskar in Bästavän Maria!! Helt galet, menar jag verkligen då....! Det finns få människor som får mig att le så mycket & ofta som hon, och som verkligen betyder allt för en. Maria & jag har synkade hjärnor (tror vi), eftersom att vi alltid säger precis samma saker, tycker likadant & förstår varandra precis utan att säga ett ord. Idag gjorde hon mig gladare än gladast, genom ett sjukt underhållande & rar kommentar som återigen får mig på fall. TACK PUSS


Se bara så snygg man kan bli, vavavava?


Kommentarer
Postat av: Din bästa Maria

GUD VAD JAG BLEV GLAD AV MITT INLÄGG, men lite ledsen i ögat... men det var glädje-tårar! det gjorde mig så glad att det gjorde lite ont i hjärtat <3 jag ÄLSKAR DIG VERKLIGEN MEST, hun' <3 <3 <3

DU ÄR ALLT! <3

2011-02-17 @ 17:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0