Svenska Nationella

Idag skrevs det första nationella provet! Svenska A, läsförståelse. Det gick förmodligen väldigt bra! När jag bläddrade igenom häftet för genomgång när man var klar, suddade jag ut långa&många textrader för några ändringar, men det blev mest åt det positiva hållet. Jag känner mig nöjd, knappast orolig. Jag kan med 100% säkerhet säga att jag fick i alla fall minst VG, och det ska man icke sörja för.
På torsdag väntar B-delen, skrivning i 180minuter, woho! Jag älskar att skriva
Förresten, hur gick det för er? Jag är ju inte precis ensam om att skriva första delprovet idag, eller hur?
Tyckte ni det var svårt, gick det bättre/sämre än väntat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0