Styrkepass

Jag kände mig ju lite krasslig i halsen igår, och det häll i sig över dagen. Dock körde jag på med ett styrkepass på gymmet ändå, svårt att låta bli. På idrotten sprang vi en del, men jag märkte att det inte funkade, så jag valde bort intervall-löpningarna som jag annars brukar ta. Satsade istället stenhård på uthållighet & muskler. Körde på ordentligt med mitt program (jag kommer publicera det senare i vår när jag hunnit med mera), och lade på några extra repetitioner på vissa övningar = framsteg! Var lite orkeslös ändå, beror antagligen på halsen, men jag körde på & det fungerade bra måste jag säga. Visst har det gått bättre, men jag är relativt nöjd. Mitt styrkeprogram är jag riktigt nöjd med eftersom jag verkligen känner hur musklerna får sig en ordentlig omgång, hur de byggs upp. Jag är ute efter statsika muskler som orkar mycket, och som bygger upp ett skydd mot skador. Jag måste säga att jag klarat mig bra på fotbollen utan någon allvarligare skada.
Jag promenderade hem för att byta syret i hjärnan, och återhämtade nedbrutna muskler med hjälp av ett stekt ägg. Nu har jag scrubbat & duschat, resten av kvällen ledig!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0