SOOOOOVA

Okej, egentligen borde jag väl säga något intressant här, men eftersom att jag inte är någon kvällsmänniska över huvudtaget så håller mina ögonlock på att falla igen vilket sekund som helst.
Skolan ar najs för oss elever som lyckades pallra oss friska till skolan i snöovädret. Längesen jag skrattade så mycket för mig själv som när jag pulsade 30minuters promenaden till skolan. Allt var så ironiskt, så galet. Jag vet inte vad jag såg för roligt i det hela, förmodligen att jag vandrade helt livsfarligt bredvid en oplogad bilväg med rosa RayBans för att undvika snö i ögonen. Kul hade jag i allifall! :D

Fetmycket/hård tränig efter skolan på gymmet.
Middag hos Tob med familj.

Som sagt, hade jag varit piggare hade jag förmodligen haft något mer viktgt att säga, men jag har lite svårt att kontrollera vad mina hjärna har för sig egentligen. Den kanske gö det för Sandras skull. Eller?
GODNATT

Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

Hejsan, ja denna fråga skickas till lite olika bloggar :)



Jag undrar om du har sätt både Sex and the city & vänner och isf vilken tycker du är bäst?

svara i min this or that fråga om du har lust, vore kul att se hur folk resonerar! :)



http://robinhoods.se/2011/february/this-or-that-satc-vs-friends.html#comment

2011-02-12 @ 13:55:18
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0