Småstressigt!

Dags att äta tidig middag nu!
Snart ska jag iväg till stationen, så åker alla klasser in till stan för att se på Romeo&Julia på GötaLejon, skoj alltså!
Provet idag, valfri skrivning gick super, tror jag :P
Kommer hem runt 11ikväll, så ni får klara er med denna uppdatering. Ska blir riktigt mysigt alltså. Om det bara kunde sluta snöa...? Det har vräkt ned snö nu igen, precis när allt smälter bort i sin hast, så dränks vi ned igen med flera centimeter. SÅÅÅ störande!!
Förresten ärmitt humör på TIPTOP nu. Vet ni vad?
Min egendesignade fotokalender har kommit! Jag är galet glad. Bilder kommer. Så stolt liksom, fantastiskt med något helt eget. Lovely
PS. Sandra gjorde världens roligaste min idag, som fick mig att skratta i rejäla attacker. Så kan ju bara säga att hon är en riktigt rolig skutt. PRODUKTPLACERING.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0