Roiboos i muggen

Äntligen lite tid hemma i helgen!
Kom hem igår från en otroligt bra & kul skidresa. Backarna i Kungsberget var utmärkta med nypistad torr snö, och lite folk, inga liftköer. Maximal åkning alltså. Dock var det lite kallt, på morgonen var det -27...
När vi kom hem hade jag en kvart på mig att duscha & tvätta håret, göra mig i ordning & klä på mig. Vi hade fest med flera familjer med amerikanskt tema. Mycket god mat var framdukad och vi hade en trevlig kväll. Förutom att jag började känna mig sjuk på kvällen.
Nu på förmiddagen har jag varit uppe och tränat fotbollslekis tillsammans med Josefin & Frida. Känner mig rosslig i halsen & lite hostig, och var helt slut på lekiset, menmen.
Nu ska jag snart lägga mig i soffan med en bunt olika tidningar, Dagens Nyheter, Friskispressen, Buffé mm. Härligt! Behöver vila ett tag nu efter en fullspäckad helg. Vill ju ändå försöka hänga på träningen idag!
Ha så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0