Provskrivning x2

Vilken eftermiddag jag haft alltså.
Känner mig helt slut. Har skrivit konstant i mer än 2timmar.
Vi hade ett testprov på engelska nationella, skriftlig del. Så 1timmas skrivande, & vidare direkt från den lektionen till kemiprovet på elektrokemi. Som man har kämpat för att förstå det där alltså, så det var verkligen en lättnad att få det överstökad. Samtidigt somande mig tumme, och förlorade typ blodtillförseln av allt skrivande.
Därför kändes det som ett naturligt val att bums sätta mig på bussen hem & kasta mig i soffan med en osmacka & senaste numret från Coop MerSmak. Behövde lite paus i vardagen.
Så nu ska jag byta om till myskläder, och sedan packa lite skidprylar.
Det är fysträning senare ikväll, men man hinner fixa, vila & laga middag först. Underbart.
Men jag ska bara informera om att jag förresten, trots min trötthet är på toppenhumör!

Vi hörs sen! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0