Ospeciell helg

Har inte haft tid med så mcyket uppdatering, men har inte gjort något särskilt intressant heller :P
Lördagen bjöd på pengar eftersom jag var ledare på nyrekryteringen, sedan var jag hemma och desginade om min kalender. Kvällen spenderades med Frida Mickis & Maria då vi åt ute, thaimat ofcourse! Skulle ju följt med Frida hem, men istället hamnade vi hos Olivers kompis där det var några andra också, sen blev kvällen rätt kort ändå. Söndagen har jag nämligen numer fotbollslekis med småbarn, och då är det tidiga morgonar som gäller.
Eftersom vadret var så vackert denna dag blev det såklart massvis med promenader också, helt underbart. Jag älskar vintersol!

Mera bloggning, och bättre ska det såklart bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0