MaskeradDag

Skolan har bestämt idag att 9:orna skall uppmärksamma Karnevalen som pågår i vissa länder? Något sådant... Så därför har dagen spenderats med överdriva utklädnader. Riktigt kul, faktiskt! För min egen del har jag gått runt med randiga kläder med nummer 720 85 00 på tröjan & mössan. Sedan en "kanonkula" i kedja runt foten. Jag är fånge!
Snart är dagen slut, men vi har haft riktigt många roliga i klassen & paralell-klasserna. Typ cowboy, Hulken, en smurf, Pochahontas, ängel & skidåkare. Jag har fotat profilbilder & gemensamfoton på alla, så en del foton kommer väl upp här. 
  
Oj, nu tyckte visst vår lärare att vi skule sluta!! :O
Söt & fin Maggie alltså!
Nu ska jag hem & handla inför kvällen, + gå en liten promenad till miniJulia för att lämna en vattenflaska hon glömt på träningen i veckan!
HÖRS IKVÄLL ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0