Lördagsstädning

Okej, nu måste jag skärpa mig. Kritik från både Sandra & Cecilia på uppdateringen på senaste... Ajabaja.!
Prosit! (Jag nös)

Faktum är att denna lördag har jag varit lite för social för att blogga, hehe. Dagne började i allifall med en rejäl ständing av rummet. Flyttade bort varenda pryl för att dammsuga & våttorka med trasa & rengöringsmedel. Sedan bytte jag plats på några möbler också, och inredningen fick sig en lite uppdatering. Men jag är sjukt nöjd i allifall, känns skönt med ett helfräscht rum, som det i & för sig oftast är, men nystädat klår allt!

   När jag var klar var det långpromenad med Mickis i det fantastiska vädret som gällde! Härligt att pulsa hög snö, och gå på isen. När vi skuljdes åt mötte jag istället Cecilia och fortsatte gå längs isen. Kärt återseende med kär vän. När jag började känna mig som en isbit vandrade vi hemåt, och jag mötte även FridaG på vägen hem. Kul att se & bya några ord med den finisen igen, längesen! ♥
   Slutligen sitter jag nu hemma i rosa mjukisdress och jobbar upp värmen. Andra Frida kommer hit ikväll & det blir riktigt mys med cider & så. Bara tjejsnack och skratt. I like it!
 

Fantastic Friend, Cissi

Kommentarer
Postat av: Cissi

MASSA KÄRLEK



(och nu fick du veta min blogg också, hehe)

2011-02-12 @ 20:12:50
URL: http://utoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0