Hemmakväll!

Aah, jag älskar doften av ett mjukt BodyButter, särskilt mango...
Jag borde byta om från morgonrocken till några mer lämpliga kläder när som helst, och det ska jag väl. Krämen måste bara sjunka in ordentligt först, så man inte blir så kladdig! Strax ska jag gå ner och äta middag, tacopaj. Jag älskar paj! Det måste vara Guds bästa gåva till människan, eller hur? Eller bästavän Marias lasange typ.
Efter maten ska jag väl sätta igång med matteplugg, eftersom det är prov på onsdag, dock är jag inte klar med kursen... Så det blir väl att ta till det, och sedan ha trevligt hemma. Ikväll dyker jag upp med ett par kategoriserade inlägg som är lite intressantare. Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Bästavännen

OH YEAH!

Min lasagne äger FETT!

PUSS!

2011-02-23 @ 21:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0