Gymnasieval...

Egentligen är det träning idag, och jag hade gärna velat gå. Men det är svårt när benen knappt orkar stå upp, man känner sig kall & frusen, huvudvärken börjar komma & ögonen knappt orkar hålla sig öppna.
Jag vet inte om det är tillfälligt, men jag hoppas i allifall att jag inte blir sjuk, jag vägrar! Jag blir ju nästan aldrig sjuk, så varför borde jag bli det nu då?

   Istället ska jag troligen efter lite vila åka till Solna Gymnasium för att kolla Öppet Hus. Mycket mer än så orkar jag faktiskt inte. Resten av kvällen får jag nog spendera hemma för att komma något steg närmre i gymnasievalet. Får se hur det blir med uppdateringen, känner mig sådär.

Hoppas ni mår bra allifall, så hörs vi! ♥

Kommentarer
Postat av: Khangkheng´s ♥

hoppas du har haft en bra onsdag! :)

/ Khangkheng´s ♥

2011-02-02 @ 23:13:12
URL: http://khangkhengs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0