Februari-onsdag

Egentligen har jag andra saker för mig nu.
Så som att plugga elektrokemi. Eller fixa lite saker om gymnasievalet. Men det känns lite trögt alltså.

Fast det som är skönt är ju att jag redan har den rosa mjukisdressen på, och att jag åt middag tidigt idag. Alltså kan jag göra det jag ska utan avbrott, vilket är skönt.
Imorgon ä det nämligen prov i kemi som sagt, & det är inte det lättaste jag varit med om, kan jag tala om. Men det börjar ringa lite klockor i hjärnan nu.
Sedan är det ju träning ikväll. Hur kan man missa dagens höjdpunkt?

Förresten, det är snart torsdag, vilket innebär helg! Denna vecka har verkligen rusat iväg. Är det någon mer än jag som tycker att veckorna går otroligt snabbt?


Love my pink sweat-shirt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0