Träningsläger, borta i helgen!

Internet har inte fungerat på hela eftermiddagen...
men har varit hemma sedan halv1, eftersom ett par finfint smarta killar i klassen fixade bort vår långa svenskalektion efter lunch. Har ju suttit med engelska nationella hela förmiddagen, så det var riktigt skönt!
Sedan dess har jag läst en Svensk DAM-tidning, och checkat lägenheter i DN Bostad tillsammans med en bit mörk choklad i soffan. Välbehövligt, var helt slut.
Sedan har jag tvingat mig själv att skriva på manuset. Måste verkligen bli klar, och jag har 0 tid i helgen.
Om en timma åker jag ner till klubbhuset för samling, så drar laget iväg på träningsläger
till Heby. Vi kommer hem på söndag kväll.

Som sagt, nätet har legat nere så jag har inte heller kunna tidsinställa inlägg för
de dagar jag är borta. Alltså blir det ett litet uppehåll i helgen istället.
kom precis in från en kort promenad, och hoppade lite stundsmatta hos grannen för att släppa
jobbiga tankar. Nu ska jag äta middag innan jag far iväg för
ett välbehövt miljöombyte mde grymma människor!
Ha en kanonhelg,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0