Släpp loss dagen!

Fredagskvällen spenderas med massa familjevänner i kyrkan. Bara god mat, och allmänt kul helt enkelt. Känns riktigt skönt faktiskt. behöver en kravlös kväll. Så laddar jag upp inför resten av lov-veckan. Dessutom måste jag jobba vidare på min övertalningsprcess till mamma & pappa om ommålningen i mitt rum. Varför ändrar de sig plötsligt? Allt var i princip på G ju?
Äh, nu ska jag släppa loss lite. Ut i världens bästa väder efter en skön dusch & ett träningspass som gick grymt bra. Trots att jag kände mig trött var det som att allt kändes mycket lättare, och att jag orkade mycket mer!
Ha en kanonbra dag hörni, det förtjänar vi alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0