Och solen skiner också

Jorå, jag är tillbaka.
Har bara varit en sväng i Talinn därimellan.
Åkte i söndags-eftermiddag, sen hann jag aldirg skriva.
Har haft en riktigt bra start på lovet, en bästiskväll med bästavännerna, chillning & skratt.
Det lite sorgliga är kanske att jag är fylld med inspiration & har massor att dela med mig av. Men jag har ingen toppenlust att skriva. Kanske beror det på att vädret är lika med juli ungefär. Nämn någon sockholmare som inte har legat ute och solat på gräsmattan senaste 36timmarna?
Nej men Talinn var supermysigt i allifall. trevlig stad, påminner om Gamla stan.
Det kommer lite bilder & inspiration, ska skärpa mig!
Idag ska jag ut och springa. Funderar på att slå på stort
mesamma. Tre varv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0