Måste älska vårens löprundor


Idag har jag kört veckan tredje löprunda. Visst kändes det i benen i slutet
på andra varvet, i uppförsbacken, men jag vägrar ge upp i de lägena.
När man inte orkar, då fortsätter man.
Det är så härligt att köra löpningen ute igen.
Avslutade kvällen igår med 30minuter, och startade idag med 5km.
Igår kväll var luften sval, och luktade fuktig vår. Imorse i skogen var skuggan
skön att springa i, solen nästan för varm. Det luktar av ångorna från gran & barr.
Allt flyter så bra bara. Känslan är helt obeskrivlig. Jag är helt såld på naturen,
den har någon magisk kraft på mig.
Jag älskar det.

Jag känner mig alltid som bäst efter jag har tränat, lyckligast & vackrast.
Ska aldrig slänga bort den egenskapen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0