Lyckliga jag

Mickis har varit här hela eftermiddagen, Vi har läst i solen, kollat klänningar till balen, och- bakat tjusiga vår-cupcakes! Helt fantastiska var de, visar upp dem i bloggen senare.
Underbar dag idag. Härligt att kunna cykla i full fart fram på sopade gator, med shorts, linne & träklackar klockan8 på kvällen. Sånt står jag ut med. Jag är så lycklig. Jag ler samtidigt som jag susar fram. Jag älskar det.
Har inte mer tid för dator nu egentligen. Borde väl skriva på uppsats, så det ska jag i så fall göra. Kolla lite film med familjen. Igår var jag lyckligt lottad, jag som aldrig hinner med TV, igår gick The Last Song + Remember Me direkt efter varandra. Jag fötjänade att glo sönder TV:n då måste jag säga.
Imorgon kommer i principan hela klassen hit. Planering inför sluthowen (projektet). Kommer bli amazing!
GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0