Läckra kokböcker

 

Åh jag blir så inspirerad!
Jag har redan 2 babäcker för just cupcakes, som är helt fantastiska!
Men urvalet är helt obegränsat! När jag flyttar hemifrån ska jag fylla en hylla i
köket med alla kokböcker som finns för cupcakes & cookies.
Jag vill åka till USA & Asien också för att få tips & idéer.
Vissa recept har man redan varit med om, många är återkommande i flera böcker,
men jag vill inte missa något!
Här är ytterligare 3 till jag vill ha i rummet.
Den längst ner suktar jag mest efter.
Gissa varför?
Den är skapad av bagare & recepten som de använder sig av på berömda
Hummingbird Bakery i London. Åh vad jag vill dit alltså!
Har bläddrat i den den, och den är sagolik.
Åh det bara kittlar i hela kroppen, jag är tokig i cupcakes!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

hej! din blogg är verkligen jätterolig att läsa, och du verkar ha en härlig personlighet! ska vi följa varandras bloggar? :D

2011-04-02 @ 16:13:26
URL: http://beingmadeleine.blogg.se/
Postat av: Johanna

du och dina cupcakes ;)



Sv; Taack :) Hahha sant, jag klarade liksom att åka vattenskidor på Jersey bland annat.. men gå i en trappa i paris, Nej.

2011-04-03 @ 10:29:39
URL: http://withjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0