Det finns bara 24 timmar

Woho, var en sehr gut teater igår, Hair på Stadsteatern. Dock var den rena nakenchockerna tittsomtätt. Spritt språngande nakna stod de där & sjöng vackert & oberört. Kultur alltså, den finner inga gränser (tack för det!).
Idag, andra dagen i skolan och det känns ändå rätt bra. Snart är del helg ju!
Elin iPhone med CamWow fick underhålla mig delar av eftermiddagen, slutar aldrig skratta åt mig själv med det programmet alltså... Helt onsannolikt.
På idrotten idag hade vi simning & livräddning i simhallen på schemat. Jösses vad jag älskar
att simma alltså, gillar att jobba med hela kroppen & verkligen trötta ut sig själv till grunden.
Önskar att det fanns tid att simma en gång i veckan. + att fortsätta samma mängd med fotbollen, löpning & Friskis. Sen vill jag ju gärna börja på innebandy igen också, och dansa & köra hockey...
Nej, jag tar mig i kragen & bestämmer mig för Friskis idag, snart allifall.
Hockey, ledsen du får vänta ):


Kommentarer
Postat av: julia

yes i was! dock gilla jag inte översättningen av orginallåtarna... synd att vi inte såg varandra då! =/

2011-04-27 @ 22:43:50
URL: http://juliaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0