Tuff dag

Nu har jag alldeles strax stretchat klart helahela kroppen. Tror jag har några muskler i ryggen och skuldrorna kvar. Jag är fortfarande varm från träningen, trots sen kväll och kyla. Har i och för sig dschat också, men ändå.
Idag har jag verkligen tränat ordentligt. Först en tuff friidrottsdag, sedan promenad med några vänner och nu träning. Jag kände verkligen ordentlig mjölksyra på fotbollen idag, tog ut mig ordentligt.
Magen tar stryk av för mycket träning, vilket min har gjort idag.

Ska bara tänja ut kroppen eftersom jag verkligen använt hela muskelaturen till alla sporter idag, och sedan måste jag sova innan jag viker mig dubbel på golvet pga smärtande mage!

Imorgon är en ny lugn dag, då ska jag vara funktionär för mellanstadiets friidrottsdag. Ingen skola då heller, men det är bra för min hjärna att koppla bort det där ibland!

Dags för lång sköngetssömn,
GODNATTEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0