TaggaTaggaTagga

Åh nu på eftermiddagen har jag verkligen varit på bra humör, och är fortfarande det! Hade idrott sista lektionen, men jag tog det lugnt eftersom vi spelar match idag! Jag hade ett ärende inne i centrum som löste sig snabbt, och sedan cyklade jag vidare hem i regnet. Men jag märkte knappt dropparna, eller att jag blev kall. Det var inget störnngsmoment, det var snarare en stämningshöjare!

Som jag berättade i inlägget innan gäller det ju att återhämta sig och ladda upp för nästa: match.
Eftersom jag ska äta middag blev det enkelt mellanmål som återhämtning från idrotten, tre plommon från mormor&morfars trädgård, många deciliter vatten, och mina favoriter pumpa-och solroskärnor!
För att inte bli kall sitter jag nu i bara morgonrock och har vilar ut ordentligt med att underhålla mig framför datorn.
Nu ska jag förbereda en näringsrik middag som ger massa energi så jag får ut allt på matchen mot Viksjö!
Tror inte jag skriver mer ikväll, åker iväg vid sex och brukar komma hem rätt sent.
Ha en fin kväll

Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

sv: hehe ja jag vet, instämmer helt o hållet.

Nej nu är det hetero eran här :D..

kjam

2010-09-13 @ 16:57:28
URL: http://havii.blogg.se/
Postat av: Elin J

Heej hur gick matchen? gjorde du mål? <3

2010-09-14 @ 17:24:07
Postat av: S&fia

Hej Elin!

Tyvärr så förlorade vi matchen mot Viksjö med futtiga 1-0! Motståndarna var absolut inte värda segern, det var ett slarvfel av oss. de hade två skott mot mål och satte ett, vi hade 100 skott som gick millimetern utanför! Dessutom hade vi en boll inne, målvakten tog den bakom linjen, men domarn missade allt, fy vad uselt av honom!? Men man ska inte deppa!

Ha fint,

KRAM

2010-09-14 @ 21:17:34
URL: http://sofiaalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0