Stress eller sjukdom på G?

Efter en lagom rolig dag med otroligt låg koncentration, är det skönt att inte ha något särskilt inplanerat. Lite små ärenden och fix, men inget som kräver planering efter en stor aktivitet. Detta är otroligt bra för mig, som kan planerar varenda dag i mitt liv enligt minutrar... Måste slappna av!

Spexfotot hoppas jag verkligen blev bra. Förutom att det var väldigt svårt att klämma in alla i en bild, då alla vill synas såklart. Jag får i alla fall hoppas att den oförståndige fotografen väljer en bild där jag kom med.!

Jag kände mig för övrigt inte alls bra idag. Som sagt, min koncentration sa allt idag, jag orkade inte hålla i pennan och på en extra lång lektion matte räknande jag inte många tal. Usch, mitt huvud sprängs snart! På idrotten kändes det också som jag skulle svimma några gånger när jag ansträngde mig.

Trots lite trötthet ska jag ändå gå iväg och köpa lite matsäck till morgondagens friidrottsdag, och verkligen hoppas jag mår bättre! Ska även försöka påbörja ett NO-arbete. Hoppas det går bra.
Nu ska jag spela lite piano och musik, och sedan ta några foton för det där "roliga" inläggen jag berättade om igår!


Som sagt, väldig blandning! En HarryBoy, bäbis, magdansare,
brat, Michael Jackson, sjöjungfru, punkare, marionettdocka, geisha
och en massa annat!
Jag representerar SvampBob fyrkant, till höger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0