Sen kväll, snart godnatt

Börjar närma sig läggdags va? Jajamän, är verkligen trött efter idag (som om jag inte varit de alla dagar denna vecka?) Kört stenhårt med träning och aktivitet varje dag sen i söndags...

Nåja, jag var i alla fall väldigt sugen på att sitta och bara ha mysigt med en dator i knät i sängen, och så blir det.
Även lite stämningsfull, härlig, betydelsefull musik till, ofcourse!

Kollat runt lite om Blog Awards också, fy så skoj det verkar! En sån här "måste göra i livet"-grej.
Vem vet, kanske nästa år? (-:


Innan jag somnar måste jag skicka ett sms till Frida som blir 15 om en kvart! Träffade ju henne, Tob & Ellen för lite film för ett tag sen, men vi orkade inte bli kvar.
GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0