Plugg kräver förberedelse

Jag fick sluta en lektion tidigare idag, eftersom min tyskalärare var på kurs. Vi fick bara en superlätt hemuppgift som jag snart ska göra klart. Sedan har jag en hel hög med andra läxor med mig hem, och de kan lika gärna göras! Imorgon äger första provet rum, och det är fysik- kraft&rörelse. Inte mitt starkaste ämne kanske, men pluggar man går det (o:

Jag har bytt om nu till mjuka minishorts och stor t-shirt, skönare att plugga och röra sig i hemma! Efter skolan brukar jag alltid ta av mig smycken och tighta, stela kläder. I skolan är jag väldigt bekväm med det, eftersom jag tycker man ska ha lite snyggare kläder än gråa mjukis och munkjacka, men hemma är det ändå ingen som ser.

Fönstret är öppen i rummet så jag samlar på mig nytt syre inför en längre pluggstund. Nu får jag inte fasta här, gott folk!
Dagens mellanmål: Jordnötter

Förresten, detta vykort gjorde mig väldigt glad när jag fann det i min brevlåda! Det gjorde vi i laget på Råsunda hos posten, deras reklamtält. Det här tycker jag ni ska göra om ni vill skicka något alldeles särskilt till någon, då får man sjlv välja bild, text, typsnitt mm och kortet skickas samma dag för priset av 17,50kr. Det här fick vi såklart gratis när man fotade sig hos dem, reklam ju! www.posten.se/vykort

Egentligen är inte det här hela vårat lag, utan flera är från schyssta 97:orna också!
Jag i vit jacka längst till vänster.

Orden är noga utvalda av mig själv! HAHA (-:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0