Mitt ljus i mörkret

Även fast min dag i största allmänhet, har varit på mitt vanliga glad-humör, så kunde jag ändå inte låta bli att känna mig överlycklig på väg till träningen. Man cyklar ut i lagom fart från den trygga gatan ner till fotbollsplanerna, beredd för träning. Och sen står man där och träffar vännerna i laget, och sysselsätter sig med det bästa som finns i mitt liv. Även om allt inte altid går perfekt, så finns ändå känslan av lycka där och då spelar det inte jätteroll ifall ett litet misstag händer.

Dessutom fastnade jag mitt i jobbigaste uppförsbacken på hemvägen med Frida, och vi pratade på i en halvtimme och mörkret lagt sig över en lugn förort. Hemma för en varm dusch och kvällsthe och såklart stretchingen innan jag lägger mig med iPod och sedan somnar. Jag ska njuta av det, för jag känner att det dåliga känslan kommer krypande med morgondagen,
GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0