Mina favoritjackor Del 1

Jag visar upp mina favoritjackor inför hösten i några delar. Är inte så bra på att visa mina outfits utomhus, inte direkt för detta är en modeblogg, utan mer för kul inspirarion:
Något av mina allra bästa köp i livet, eller i alla fall ett plagg jag väldigt mycket tycker om, är min vår/höstjacka från H&M. Svårare än så är det inte. Jag köpte den rätt sent i vinter, för att slippa gå runt med samma modell som alla andra. Rätt lyckat, har knappt sett någon som har en likadan!
Den är lagom tunn, ett slitstarkt tyg i perfekt snygg grå, som gör att jag kan ha vilka skor och vilka coola sjalar som helst! Jag är inte riktigt svart-typen!
Idag köpte jag mina nya vinterjacka i dun, den man har till skolan & på promenader i iskallt väder,
den visar jag senare i serien!


Perfekta lagom volanger. Sitter som smäcken!

Alldeles underbara detaljer på det matta grå!

Ger snyggaste figuren och täcker rumpan precis! Sötats blir den till
svarta tights och mina svarta boots med silverdetaljer, visar nån gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0