Min högsta önskan

Klädväg just nu alltså. Ett par grymma klackar från Newlook. På språkresan till Jersey i somras var jag inne i butiken x antal gånger, precis som alla andra studenter. Först provade jag bara alla kläder, och varje gång hittade man något nytt, eller tog med ett annat plagg till provhytten. Alla älskade den enorma butiken, och varje dag såg man en STS-elev med ett plagg därifrån. Men ändå absolut inte så där fånigt att alla springer runt med samma kläder! Dessutom är det ju inte så många som har kläder från Newlook i Sverige över huvudtaget?

Men klackarna hittade jag i slutet på resan, men ändå var jag inne och provade dem tre-fyra gånger, och man gick bättre och bättre för varje gång och de satt bara snyggare & snyggare på fossingarna!
Dock tog mitt sunda förnuft över, eftersom det var precis i de sista dagarna, var jag klar med alla mina inköp. Jag kände att jag hade bränt alldeles för mycket pengar, även om priset för skorna ar superbilligt (ca 300kr!). Jag tröstade mig med att de går att beställa från hemsidan, http://www.newlook.com
Jag tror jag klickar hem dem snart!


Här ser de inte så balla ut, men på fötterna alltså! Helt otroliga, så min stil!
Jag är tokig i congac-färg på assoccearer, som skor, väskor, bälten mm.
Jag har faktiskt minst en pryl i denna vackra brun av de jag just räknade upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0