Lönelördag idag!

Hehe, så får man kalla det! Råsunda igår blev riktigt bra! Sjukt kul kväll med laget och några andra cheyer var också med från 97:orna. Själva matchen var absolut ingen sensation men så är det med svensk fotboll! Men jag tycker Sverige andå skötte anra halvlek rätt bra, och dessutom segrade vi ju med 2-0 ändå, och seger är seger! En bra start inför EM-kvalet ändå! Någon som såg matchen, hemifrån eller live?

Imorse vaknade jag tidigt och läste i en och en halvtimme innan jag gick upp för frukost. Nu väntar en 5-manna match på idrottsplatsen klockan halvett. Vilket betyder lite pengar rätt i fickan!
I eftermiddag ska jag servera hos på min kompis bekantas 40-årsfest, vilket innebär kul servering och förberedelser och trevligt folk. Men också pengar rätt i fickan! Så idag är min egen lilla lönedag! Alltid kul med kosing (-;

 Verkar också som en match på G nu, vilket också borde bli kul!
Vi hörs

Glada Sverige-barn!

Ännu fler av dem


Men ett bra slutresultat, trots allt, inte fy skam för Sverige det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0