Lite inredning

Var ju på IKEA i helgen och shoppade lite detaljer till rummet. Jag vill ta ner min tapet och måla allt vitt istället, så jag kan proppa med färger på alla mina prylar istället. Men det är kanske lite mer tidskrävande projekt, så det kommer längre fram. Nu ska jag istället byta gardiner och kuddfodral, som blev i en grå ton. Visar kanske upp det sen! Sen ska en liten pall skruvas ihop.

Träning ikväll med Dam-U, roligt!
När jag är klar med rummet ska jag svara på några frågor i konsumentekonomi och sedan laga middag innan jag cyklar iväg till planen!

Vi hörs sen!

Jag älskar höstens fräscha väder! Den här är dock från i våras på Gotland,
har varit dålig på att använda min kamera på senaste, det blir lite gammalt då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0