Lilllördag idag betyder gott!

Fi'låt att jag varit en sådan kass bloggerska de senaste dagarna... Har haft lite andra saker att göra.
Efter en alldeles okej skoldag, gick jag, Frida & Ellen hem till Ellen och bakade kladdkaka med Nutella. Det är ju faktiskt onsdag, dvs lilllördag! Då måste man ju äta lite gott (-;
Sedan gick jag hem och lagade mat och åt middag med familjen.
Nu sitter jag i telefon med Cecilia, och ska snart spela lite gitarr och öva på massa Kent-låtar. Jag är tokig i dem, mitt favoritband! Älskar deras betydelsefylla texter och oväntade melodier.
Fast jag är lite sugen på att hämta lite kvällsluft denna första septemberdag! Innan det blir alldeles för mörkt också.


Bjuder på en sommarbild medan en del sörjer sommarens bortgång.
Mig spelar det ingen roll, jag älskar alla dagar året om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0