Ledig förmiddag med match

Vad skönt det hade varit att krypa ner under täcket och bara mysa resten av dagen! Fast egentligen vill jag inte det, men det vore skönt, hehe.

Jag var så otroligt trött igår, så jag orkade inte skriva något mer inlägg. Efter gymmet, sen middag och filmkväll med vänner somnade jag på en gång vid halv12...

Jag har inget speciellt för mig nu på förmidagen, men jag är grymt sugen på att gå ut och fota det vackra landdskapet, som nu liknar höst på riktigt! Så undebart och vackert!
Halv2 är jag inlånad att spela match med 96:orna. Grymma Sabina från laget följer också med, tror hon kommer stå i mål. Det ska bli skoj, för det är verkligen kul med fotboll som ni vet, och då spelar det inte så stor roll vad det handlar om. Fina Josefin får döma min match då, när jag själv spelar. TACKAR

Ikväll får vi gäster från Dalarna, men jag tror även jag kommer träffa Frida eller någon. Hon fyller år imorgon, KUL.

Förresten så har jag nog lite matte och NO att göra, det kanske jag får ta itu med...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0