Kvällspromenad & naglar

Efter en total rengöring av rummet, och dessutom upp med de nya gardinerna, vitt överkast, vädrade sängkläder och lite snickeri känns allt lite bättre. Lite lugnare och mer stillsamt, och harmoniskt inombords. Dock känner jag att eftersom jag är klar med allt, kommer mina bad feelings snart igen... Därför blir det en kvällspromenad med Cissi innan jag sticker hem och målar naglarna. Ska bli trevligt med underbart sällskap.

Förresten, i den goda städmanin kom jag på en superidé till inlägg som jag kommer börja med imorgon tror jag!
Håll ut!



Detta gör min kväll, TACK. Tror det blir gula naglar, faktiskt HAHA!
Det kommer nog passa mitt spexfoto, är klar med outfiten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0