Just nu: Roliga USB-minnen

Jag är ju en person som älskar färger och söta prylar! Om ca 3 veckor fyller jag år, och då önskar jag mig faktiskt ett eget USB-minne. Alltid bra att spara skolarbeten, musik, bilder & dokument på. Därför vill jag inte ha någon trist liten fyrkant till datorn, nejnej! Kul och sött ska det vara! (-:

Här kommer några stycken från en favoritsajt för mig som gillar skojiga gadgets!
www.roligaprylar.se & www.buttericksedge.se Förstnämda är bäst!

En färgglad liten legobit är inte fel!

Inte skateboards heller!

Jag är ju en musikmänniska?

JAG är inget sushi-fan, men coolt som skogen!

Jättesött blingbling att förvara filer i.

Eller varför inte anpassa efter plånboksfacken,
och köra på credit-style?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0