Jag har VISST nått att göra!

GRATTIS FRIDA HJÄRTAT PÅ FÖDELSEDAGEN

Idag är det en sån där söndag, ni vet sista dagen i veckan, innan något nytt sätter igång. Egentligen hade jag ingenting att göra, och det hade ju varit skönt, för jag är väldigt dålig på att inte göra någonting. Men just eftersom jag är så dålig på det, så har jag nu planerat in dagen ändå, så jag visst har massa saker att göra...

Nu på förmiddagen innan det börjar hända saker, ska jag sitta och planera in min almanacka, och skriva lite minnes-anteckningar i mitt block. Sedan är jag i behov av nagelfilning, hehe.
Lite senare hade jag tänkt sticka ner till Bippen, idrottsplatsen, för och kolla på någon match och prata&umgås med Cissi.  

I eftermiddag blir det nog Friskis&Svettis!
Dessutom har jag faktiskt plugg som måste göras! Det SKA jag göra!
Åter igen:

GRATTIS FRIDA HJÄRTAT PÅ FÖDELSEDAGENGRATTIS FRIDA HJÄRTAT PÅ FÖDELSEDAGEN ♥


Vackra vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0