IKEA-shopping

Nu väntar jag på att mamma ska äta upp sin lunch, och att min lotion ska torka in ordentligt. Jag har tagit en kort dusch för att fräscha upp mig efter min match som domare.

Mamma och jag ska åka till Barkaby och shoppa på IKEA när som helst. Vet ni, jag älskar IKEA! Ett alldeles fantastiskt varahus där det finns allt. Jag är ju en sådan som planerar allt väldigt mycket & noga, och tro mig: Jag vet xakt hur min lilla etta kommer se ut när jag flyttar hemifrån och ska plugga.
S&fia ♥ inredning

Jag ska egentligen inte ha något speciellt, eller en liten grej som jag inte kan säga, hihi!
Men det är allmänt inspirerande att gå runt i olika "hem" och uppdatera hjärnan! Sedan ska jag säkert ha en massa småsaker jag kommer fastna för när jag väl står framför dem... haha

Efter IKEA ska vi träffas alla fyra i bästis-gänget och äta knytis-mat tillsammans. Mysigt, säger jag bara.

Förresten, en grym insats till laget, 0-1 i Vallentuna-Bollstanäs! Jag älskar oss!



Jag älskar små detaljer i mycket färg! Särskilt cupcakes, u know (-;

Kommentarer
Postat av: Malin - Väsbymamma

sv: tack =) härligt med en till väsbybloggare!

2010-09-20 @ 15:54:54
URL: http://vasbymamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0