Funktionärsdag

Godmorgon!
Inatt har jag verkligen sovit gott, inte undra på! Har verkligen sovit som en stock dessa 8 timmar. Vilket egentligen är för lite för mig, menmen.

Nu ska jag alldeles strax ge mig iväg till fots till idrottsarenan idag igen! Ska som sagt vara funktionär för de yngre barnen. Jag hoppas jag får instruera vid längd eller sprint, det är mina bättre delar...!
Jag måste bara klä på mig rätta kläder och packa matsäcken. Det här kommer bi en jättebra dag, tror jag! Sånt här tycker jag verkligen är KUL

Ska kila förbi en postlåda också, måste skicka iväg ett lönekuvert. 
Vid halvtvå-tiden när vi är klara, ska jag med Frida till centrum, och sedan tänkte jag gå till Friskis&Svettis som har öppnat ett gym här i kommunen!

Vi hörs i efermiddag

Gammal bild, inte dagens träningskläder här inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0