Dålig dag

Usch & fy! Jag har dragit mig för att blogga hela eftermiddagen. Det beror mest på att min dator har fått spunk och vill inte fungera! Bara blippa och låta en massa, musen vill inte röra sig och trots toppen anslutning till trådlösa nätet tar det ungefär väldigt lång tid att öppna ny hemsida? Bäst att fixa en back-up fort som ögat, om dator får för sig att krascha.

Jag är inte på så gott humör just nu, har givit återbud till dagens träning till&med. Jag är stressad, utan att jag skyndar mig. Det är bara det att jag aldrig har tid över, mina timmar är begränsade. Mår inte toppen fysiskt heller, men det kan bero på psyket.
För att ha något om ligger på noll-nivå ska jag städa rummet till hög musik, tror jag. Måste verkligen ta och lugna ner mig ordentligt...
Sedan ska ja förbereda kläder och lägga fram inför morgondagens spexfotografering med klassen. Det är ju kul ändå!

Får se hur det blir med bloggen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0