Charmig torsdag

Ja, lite charmig dag må jag säga! Jag gillar dig, torsdag 9 september 2010! Du är perfekt & unik!

Efter skolan var vi tio tjejer hos vår förra mentor. Minns ni barndopet för ett par veckor sen, som jag och tjejerna sjöng på? Det var ju för vår mentor, och idag ville hon bjuda på fika och bad i hennes stekheta pool som tack! Så gulligt av henne! Det blev jättetrevligt med fika och prat om skolan, fritid och människor. Sedan hoppade en del i badet, det var ca 30grader i poolen! Jag var tyvärr tvungen att kila hem, eftersom jag skulle på träning.

Träningen slutade också bra, även idag fastnade jag och Frida i uppförsbacken i massa samtal (-:
Därför så sen uppdatering idag, och nu ska jag lägga mig, har ju stretchat, duschat och klar för kvällen.
Godnatt!



Kan ju förresten i alla fall visa upp resultatet av scrap-kortet till min
nyfödda syssling Emil. Tanken är att namnet ska stå på den lilla fliken/lappen
i sidenbandet. Vad tycker ni om det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0