Bara vanliga söndagsärenden

Om en timma ska jag på uppstartspass på Friskis&Svettis. Jag brukar träna där rätt ofta, men det får anpassa sig efter fotbollen. Men nu drar det vanliga schemat igång efter sommaren, och eventuellt skulle jag spelat match idag, men det blev inte så. Därför blir det en skönt pass med styrka och kondition på F&S, inte fel det heller!

Var ju i centrum, och hittade ett par nya höstiga ballerina i seglarstuk. Jag älskar ju marint, så dessa var perfekta! Jag äger redan ett par svarta, typ seglarskor, men det börjar bli lite trasiga, så ett par nya sitter fint på foten.
Blev också ett pr vanliga, svarta tights, det måste man ju bara ha. Fast de går söner så lätt, så man måste bya ut dem med jämna mellanrum, hihi (o:

Ikväll efter dusch och vila, ska jag träffa mitt vanliga kvälls-vardags-och helgumgänge, vi ungar som bor nära varandra och gått i samma klass hela mellan-och lågstadiet! Lagom trevligt.
Får se om det blir mer uppdatering ikväll,
Ha en lat söndag

Allt känns väldigt grått i min lilla värld just nu, men om det
ändå vore så väl att man kunde lugna sig på landet, som på bilden,
då skulle det gråa kännas lite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0